Skip to main content

Lepší Firemní akce

Pro firemní akce jsme vaším partnerem pro zajištění profesionálního a nezapomenutelného zážitku pro vaše zaměstnance, obchodní partnery nebo klienty.

Základem naší služby je profesionální ozvučení a DJ s moderátorem, který zajistí plynulý průběh akce od začátku do konce. Díky našemu zkušenému týmu můžete mít jistotu, že vaše firemní akce bude úspěšná a příjemná pro všechny účastníky.

Kromě zvukového doprovodu můžeme také přidat nasvícení prostorů dle vašich přání a potřeb. Od diskrétního osvětlení pro firemní prezentace a konference až po dynamické nasvícení pro večírky a společenské akce. Naše technické vybavení zahrnuje výrobníky mlhy, hazer, bublinkovač, fotobudku s tiskárnou a další.

Pokud si přejete ozvučení pro firemní prezentace, máme k dispozici veškeré potřebné vybavení včetně bezdrátových mikrofonů a reproduktorů.

Spolupracujeme s profesionálními animátory, kteří dokreslí atmosféru vaší firemní akce a zajistí plynulý průběh programu. Jsme připraveni zorganizovat různé soutěže, hry nebo interaktivní aktivity, které posílí týmovou spolupráci a komunikaci mezi účastníky.

Malým, ale významným bonusem je pak možnost dětského koutku, ať mají vaši kolegové a obchodní partneři měli čas na svůj program.

Orientační ceník

Základní cena
Profesionální ozvučení, moderátor a DJ
16 000 Kč
Párty osvětlení
Profesionální osvětlení řízené počítačem (8 otočných hlav, reflektory, umělá mlha)
6 000 Kč
Firemní nasvětlení prostor
Nasvětlení stěn, sloupů a dalších ve firemních barvách
od 3 000 Kč
Stanoviště/průvodce
Přibližná cena jednoho průvodce nebo aktivity
15 000 Kč
  • Previous ProjectLepší Svatba

  • Next ProjectLepší Dětský den